JBF har i mange år målt tilfredshet blant sine kunder i en årlig kundeundersøkelse. Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn 20 år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. JBF er målt med samme metodikk som Norsk Kundebarometer og resultatene er sammenlignbare.

JBF på topp!

I år, som mange tidligere år, er resultatene meget gode –  JBF Forsikring er helt på topp med en tilfredshetsscore på 87,0 og en lojalitetsscore på 95,9!
Listen med resultatene for 2020 der Jbf er på topp finner du her.

– Det er med stor spenning og ydmykhet vi hvert år mottar resultatene fra Norsk Kundebarometer, sier Håkon Hommerstad-Tveit som er direktør for salg og marked i JBF Forsikring. Målingen er veldig nyttig og viktig for oss da vi får tilbakemelding fra våre kunder på om de er tilfreds med oss som selskap, og om de vil fortsette å være kunder fremover.

Anne Vardeberg er konserndirektør i Jbf forsikring

Anne Vardeberg startet nylig i jobben som konserndirektør i JBF Forsikring etter å ha ledet et stort prosjekt med å bytte kjernesystem i selskapet.

– 2019/20 har vært et krevende år for oss hvor vi har gjort store oppdateringer i våre datasystemer og digitale selvbetjeningsløsninger, forteller Anne. Det er da ekstra gledelig for oss å kunne melde at vi fortsatt er det selskapet med høyest kundetilfredshet i Norge, uavhengig av bransje!

– Gratulerer og tusen takk til alle kunder –  dere som er JBF! Vi lover å stå på fremover for å utvikle oss videre sammen med dere, avslutter Anne.