Vi sender ut relevant informasjon om bank, finans og forsikring til våre kunder med jevne mellomrom. Det blir sendt ut nyhetsbrev cirka en gang i måneden, slik at du holder deg oppdatert og samtidig ikke føler å få innboksen full.

For å kunne tilpasse informasjonen til dine preferanser trenger vi ditt samtykke. Ønsker du du å motta informasjon fra oss, kan du enkelt gi ditt samtykke på Min side eller i nettbanken.

Har du registrert riktig kontaktinformasjon?

 

Vi oppfordrer alle til å sjekke om dere er oppførte med riktig kontaktinformasjon. 

 

For å kommunisere med deg digitalt, trenger vi at du oppdaterer din profil med riktig kontaktinformasjon. Dette er viktig for at vi skal kontakte deg og sende deg dine dokumenter på e-post. Har du en gammel e-post liggende i vårt system, kan det være at du ikke mottar varsel når du mottar viktige dokumenter i nettbanken eller inne på Min side. Er telefonnummeret ditt feil blir det vanskelig for oss å komme i kontakt med deg dersom det er noe angående ditt kundeforhold i JBF. 

For å sjekke at informasjonen om deg er riktig, har vi en kort sjekkliste for deg:

  • Sjekk om du har riktig kontaktinformasjon inne på Min side og/eller nettbanken.
  • Sørg for at feltene telefonnummer, e-post og adresse er fylt inn. 
  • Vi anbefaler at du ikke bruker e-posten din du har tilknyttet arbeidsplassen din. Da slipper du å endre hver gang du bytter jobb.