Vårt store mål er at kundene våre skal være fornøyde med oss, og alltid føle at vi er verdifullt til stede. Derfor ønsker vi å dele litt mer av hva vi jobber med om dagen, og vise at vi til enhver tid har alle våre kunder i fokus i jobber vi gjør.

Mye skjer bak i kulissene

I forsikringsselskapet vårt skjer det store ting. Vi ønsker å være konkurransedyktige til enhver tid, og jobber med dette kontinuerlig. I tillegg ser vi på hvordan vi kan gjøre kundereisen for deg enda enklere, enten det gjelder å kjøpe nye forsikringer, endre på eksisterende eller melde en skade. Vi har endelig fått på plass månedlig betaling, samt oppgradert fakturasiden på Min side. I tillegg har vi gjort det lettere å kjøpe båtforsikring på Min side, og tatt en oppgradering på boligforsikringsproduktene våre.

På banksiden, der vi er en del av Eika-alliansen, jobber vi stadig med å utvikle vår portefølje av produkter og tjenester. Vi lanserte nylig grønt rehabiliteringslån og har inngått et samarbeid med Justify - en digital tjeneste for juridiske dokumenter som testament, fremtidsfullmakt og samboerkontrakt. Vårt fokus er at du som bankkunde i Jbf alltid skal ha tilgjengelig de tjenestene og produktene du trenger, og at du får rådgivningen du trenger om din personlige økonomi.

Alltid stort fokus på rådgivning

På tvers av bank og forsikring har vi et stort fokus på rådgivning. Vi ønsker at du som kunde skal være trygg på de ansatte som jobber i Jbf, og vite at rådene og veiledningen du får er av kvalitet. Derfor sørger vi for at våre rådgivere har autoriseringer på plass, og god trening og opplæring innenfor sine fagområder.

Vi vil igjen takke for alle tilbakemeldinger som har gjort oss til selskapet med Norges mest fornøyde kunder!