Bli digitalkunde

Bli digitalkunde

Få dokumentene dine digitalt på Min side. Da er de alltid tilgjengelig når du trenger dem, uansett hvor du er.

Derfor bør du bli digitalkunde!

  • Få alle dokumenter på ett sted
    Få alle vilkår, forsikrings­bevis og viktige oppdateringer samlet på ett sted. På Min side har du alltid oversikt over fakturaer og forsikringsbevis, og vi varsler deg på e-post når nye dokumenter er tilgjengelig.
  • Ta vare på miljøet
    Miljø er viktig for oss, og vi jobber stadig med å redusere unødvendig belastning på naturen. Derfor anbefaler vi alle våre kunder velge å få forsikringsdokumenter digitalt, slik at vi kan redusere bruken av papir.
  • Bedre sikkerhet
    Unngå at opplysninger om deg kommer på avveie. Forsikringsdokumentene dine er alltid trygt oppbevart på Min side, og er utilgjengelig for ID-tyveri. 

Det er gratis å bli digitalkunde. Du vil ikke motta markedsføring du ikke har samtykket til.

Slik blir du digitalkunde

Er du ikke digitalkunde i dag vil du få spørsmål om å bli digitalkunde med en gang du logger inn på Min side.

  1. Logg deg inn på Min side med BankID på mobil, BankID-app eller kodebrikke.
  2. Når du er innlogget vil du med én gang få spørsmål om du vil bli digitalkunde.

Skulle du ikke få spørsmål om å bli digitalkunde med en gang du logger inn, kan du bli digitalkunde under Profil - Min adresse og kontaktinformasjon.

Viktig!

Fra og med 2024 vil vi innføre papirgebyr for kunder som får dokumenter per post.