Vi topper listen igjen – er best når det gjelder!
JBF topper igjen kundetilfredshet, ifølge EPSI Rating 2024. For tredje år på rad har kundene rangert oss øverst i Norges største kundetilfredshetsundersøkelse. I år har vi også blitt kåret som best i landet på skadehåndtering.
Med gode tilbakemeldinger på pris, produktkvalitet og service er JBF ledende innen fornøyde kunder i privatmarkedet. Årets undersøkelse viser også at kundene synes JBF er en meget pålitelig leverandør det er lett å forholde seg til.
– Vi er utrolig glade og stolte over å toppe listen nok en gang! Dette skyldes innsatsen til alle som jobber i JBF, som hver dag står på for å levere kundeopplevelser i særklasse. Vi sender en stor takk til kundene våre, sier konserndirektør forsikring Kathrine G. Aamoth.
Står på for å gjøre det enklere for kunden
Å være best i klassen med både mest fornøyde kunder og skadehåndtering er utrolig inspirerende og en stor annerkjennelse. Men det kommer ikke uten hardt arbeid.
De siste årene har vi brukt kundeinnsikt for å forbedre kundeopplevelsen. I fjor gjennomførte vi en stor undersøkelse blant kundene våre, som ga oss mange gode tilbakemeldinger om hvordan vi kan bli bedre og gjøre forsikring enklere.
– Som et kundeeid selskap er kundene selve kjernen i alt vi gjør, og vi vet at det krever kontinuerlig utvikling for å levere på deres behov. Gjennom å bygge tillit, lytte til tilbakemeldinger og stadig forbedre tjenestene våre, forsøker vi å være verdifullt til stede for kundene våre, avslutter Aamoth.