Hopp til innholdet
Kåringer og undersøkelser om JBF

Utmerkelser

JBF vil alltid jobbe for at kundene våre skal være fornøyde med oss.

Takk for tilliten og tilbakemeldingene fra våre kunder!

Vi er veldig glade og stolte over at vi har så fornøyde kunder. Tilbakemeldingene vi får gir oss motivasjon til å fortsette det gode arbeidet, slik at JBF er det beste finansselskapet å være kunde i!

Undersøkelser og kåringer

JBF Forsikring har fått følgende utmerkelser

  • 2023: Bransjevinner i forsikring
  • 2022: Bransjevinner i forsikring

EPSI Norge er en non-profit organisasjon og ledende leverandør av uavhengige analyser innen kundetilfredshet og medarbeidertilfredshet til bedrifter i Norge. Organisasjonen har til hensikt å være en støtte i utviklingen av norsk konkurransekraft og samfunnspolitikk.

JBF Forsikring har fått følgende utmerkelser

  • 2024: Bransjevinner i forsikring
  • 2023: Førsteplass - på tvers av alle bransjer
  • 2022: Bransjevinner - i forsikring
  • 2021: Førsteplass - på tvers av alle bransjer
  • 2020: Førsteplass - på tvers av alle bransjer
  • 2019: Førsteplass - på tvers av alle bransjer
  • 2018: Førsteplass - på tvers av alle bransjer
  • 2017: Førsteplass - på tvers av alle bransjer *

Barcode Rating-listen er en parallellmåling til Norsk kundebarometer (NKB), og tilbys bedrifter som ikke er store nok til å komme på den offisielle NKB-listen. Målingen er identisk med NKB, både når det gjelder metode, spørsmål og tidspunkt for gjennomføring. Slik sett er resultatene direkte sammenlignbare med NKB-tallene. Barcodelisten ble først startet i 2018.

* I 2017 ble vi vurdert opp mot Norsk Kundebarometer-listen.

Epsi 2023: JBF har Norges mest fornøyde kunder i forsikringsbransjen

Tusen takk til Norges mest fornøyde forsikringskunder!

Les mer